Útmutató a szolgáltatásokhoz - Social Partner csomag

2019.10.31

Amikor egy vállalkozó virtuális asszisztencia szolgáltatást hirdet, minden esetben szükség van részletes információra, hogy pontosan mivel foglalkozik, milyen feladatokat lát el. Ezért igyekeztem a szolgáltatásaimat logikusan rendszerezni, hogy első pillantásra érthető legyen, mely területeken számíthat a megrendelő a munkámra.

A Szolgáltatások fülön részletezett csomagok leírása csupán tájékoztató jellegű, nem teljeskörű, azaz ha nem látod az adott feladatot a felsorolásomban, de szerinted mégis belefér valamelyik csomagba, egyeztessünk, biztosan találunk megoldást. Most pedig nézzük végig, mit lehet tudni az egyes csomagokról. 

Social Partner csomag - Kommunikáció felsőfokon

Amióta az üzleti szolgáltatások a közösségi média felületeken is képviseltetik magukat, kiterjedt az ügyfélkommunikáció lehetősége ezekre a platformokra is. Lakossági ügyfélkör esetében főleg a Facebook az elsődleges tájékozódási felület, míg üzleti szférában a LinkedIn alkalmazás tarol. Szolgáltatásommal azoknak szeretnék megoldást nyújtani, akik felismerik a Social Médiában rejlő ügyfélszerzési lehetőségeket. 

Ahhoz, hogy a potenciális ügyfeleid érdeklődjenek a terméked, szolgáltatásod iránt, láthatónak kell lenned. Erre kínál megoldást a közösségi média. Azok a szolgáltatók, akik folyamatosan képviseltetik magukat, jelen vannak, sokkal több emberhez juttatják el a hírüket, mint a csupán fizikai vagy online web üzletükkel. Lehet szó akár webshopról, egyedi termékek árusításáról, szolgáltatásról, bármiről. A folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel közelebb visz hozzájuk, képes leszel reagálni az igényeikre, ezáltal szimpatikusabb leszel számukra. 

A másik fontos tényező, hogy személyes jelenléttel folyamatosan közvetíteni tudod azt a szellemiséget, ami vezérel terméked, szolgáltatásod létrehozásában, értékesítésében. És ez az, amivel igazán kiemelkedhetsz a tömegből!

Szerencsére ez is egy olyan tevékenység, amit nyugodt szívvel kiszervezhetsz egy virtuális asszisztensnek. Mivel elég időigényes feladat folyamatosan frissen tartani a social média felületeket, állandóan reagálni a megkeresésekre, kommentekre, csoport bejegyzésekre, érthető, ha erre már nem jut idő a munkád mellett. Emellett szükség van hozzá némi kreativitásra is, hogy a megosztott tartalom megragadja a figyelmet, és bevonzza az érdeklődőket.  

Természetesen az ügyfél kapcsolattartás nem csak a közösségi médiát öleli fel. Szolgáltatásommal a jól bevált emailes megoldásban is tudok segíteni. A hatékony munkavégzéshez nagy segítség, ha a beérkező üzenetek előre szortírozva vannak, így neked lehetőséged van csak azokkal az ügyekkel foglalkozni, amelyekkel épp szeretnél. 

 

Az azonnali visszajelzés azonban itt is jó érzetet biztosít az ügyfeleknek, így igény esetén megoldható, hogy meghatározott ügyekben reagáljak a megkeresésekre. 

Az email kapcsolattartás másik fajtája a rendszeres hírlevél írás, mely során a feliratkozókat heti-havi rendszerességgel tájékoztathatod az aktualitásokról, akciókról. A Social Partner csomagban igénybe vehető a hírlevél szolgáltatás is, neked elegendő a hírlevélben szereplő  információkat pontokba szedve átadnod, melyből én komplett tájékoztató levelet írok. 

Ha szerinted is fontos az ügyfeleiddel a párbeszéd, ha szeretnél minél több vásárlót/ügyfelet/érdeklődőt bevonzani az értékesítési felületedre, ha szükséged van egy kis segítségre a kapcsolattartás terén, keress bizalommal! 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el