Útmutató a szolgáltatásokhoz - Admin csomag

2019.10.30

Amikor egy vállalkozó virtuális asszisztencia szolgáltatást hirdet, minden esetben szükség van részletes információra, hogy pontosan mivel foglalkozik, milyen feladatokat lát el. Ezért igyekeztem a szolgáltatásaimat logikusan rendszerezni, hogy első pillantásra érthető legyen, mely területeken számíthat a megrendelő a munkámra.

A Szolgáltatások fülön részletezett csomagok leírása csupán tájékoztató jellegű, nem teljeskörű, azaz ha nem látod az adott feladatot a felsorolásomban, de szerinted mégis belefér valamelyik csomagba, egyeztessünk, biztosan találunk megoldást. Most pedig nézzük végig, mit lehet tudni az egyes csomagokról. 

Admin csomag - Minden, ami asszisztencia

Virtuális asszisztensként jellemzően azon a területen kínálunk szolgáltatást, amelyben kellő tapasztalattal rendelkezünk. Az alábbi csomag összeállításánál engem is ez az elv vezérelt. Lássuk, mi minden fért bele.

Az első munkatapasztalatomat még az egyetemen szereztem, tanszéki demonstrátorként. Ez egyfajta asszisztensi munka volt hallgatóként, a tanszékvezető és a tanszéki munkatársak, egyetemi oktatók teljeskörű támogatása volt a feladatom. Már ekkor felismertem, milyen szenvedéllyel segítek másoknak, intézek el helyettük kisebb-nagyobb feladatokat. Mindig pontosan követtem az utasításokat, ahol viszont önálló problémamegoldásra volt szükség, nem estem kétségbe. Későbbi munkahelyemen már jóval nagyobb proaktivitásra volt szükségem, amellyel már a magabiztosságom is sokat fejlődött. 

Az Admin csomag mint név nem csupán adminisztrációt takar, hanem ebbe a csomagba tettem bele minden olyan teendőt is, amit egy személyi asszisztens végez. Ez egy nagyon szerteágazó csomagtípus lett, ugyanis szerettem volna a lehető legtöbb mindenben megoldást nyújtani a jövendőbeli ügyfeleimnek. 

Feladatok

Azoknak az ügyfeleimnek, akik ezt a csomagot választják, teljeskörű adminisztrációt biztosítok, ügyviteli feladatokat látok el, előkészítek szerződéseket, számlázóprogram segítségével kiállítom a számlákat, megrendeléseket rögzítek, ajánlatokat kérek. 

Emellett nagyon szívesen vállalok szervezési feladatokat, mely szolgáltatást akár magánemberként is igénybe lehet venni (szülinap, esküvő, rendezvény). Az már csupán megállapodás kérdése, hogy a teljes rendezvény megszervezéséről van szó, vagy részfeladatokat kell csak ellátnom. Teljes rendezvény esetén egyedi árajánlatot is biztosítok. 

Az Admin csomag keretein belül továbbá teljes webshop adminisztrációt is végzek. Ebbe beletartozik termék- és képfeltöltés, leírások készítése, webshop megrendelések adminisztrálása, számlakiállítás. 

Ha az irodádnak szüksége van office menedzserre, ebben az esetben is fordulhatsz hozzám. A nem helyhez kötött tevékenységeket nagyon szívesen elvégzem nektek, úgy mint irodaszer rendelés, kapcsolattartás takarító céggel, konyhai beszállítóval, automata üzemeltetőkkel, közüzemi szolgáltatókkal, vagy adott esetben beszerzési feladatokat is végzek. 


Ismét el kell mondanom, ahogy a Project csomag bemutatójánál is említettem, hogy ez a felsorolás nem teljeskörű, így ha úgy érzed, lenne feladatod számomra, mely a csomagba illik, keress bizalommal, és találunk valami megoldást!

Ugyanis Az Intéző mindent megold! 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el