Útmutató a szolgáltatásokhoz - Creative csomag
Amikor egy vállalkozó virtuális asszisztencia szolgáltatást hirdet, minden esetben szükség van részletes információra, hogy pontosan mivel foglalkozik, milyen feladatokat lát el. Ezért igyekeztem a szolgáltatásaimat logikusan rendszerezni, hogy első pillantásra érthető legyen, mely területeken számíthat a megrendelő a munkámra.
A Szolgáltatások fülön részletezett csomagok leírása csupán tájékoztató jellegű, nem teljeskörű, azaz ha nem látod az adott feladatot a felsorolásomban, de szerinted mégis belefér valamelyik csomagba, egyeztessünk, biztosan találunk megoldást. Most pedig nézzük végig, mit lehet tudni az egyes csomagokról.
Creative csomag - A szavak birodalma
Sok ember hibát követ el azzal, hogy vállalkozása minden területén saját maga igyekszik helytállni. Ezzel nem csupán túlterheli, de meg is fosztja magát a professzionális segítségtől.
Az előző cikkben említettem, mekkora jelentősége van a folyamatos kommunikációnak, ha az ügyfeleink figyelmét szeretnénk megragadni. A rövid, lényegretörő Facebook-bejegyzések mellett érdemes azonban hosszabb hangvételű írásokkal is képviselnünk magunkat. A szakterületünkhöz kapcsolódó cikkek segítségével képviselni tudjuk vállalkozásunk főbb értékeit, szemléletmódját, a hasznos információkkal pedig segíthetjük ügyfeleinket.